Elli, jobb & förberedelser inför kusinfirande

HEJ BLOGGEN!
Dagen och gårdagen har spenderas med Elli. Hon sov här under natten, vi gick till skolan imorse, och vi har lekt lite idag efter skoltid också. Nu ska jag strax förbereda mig för att hoppa i säng, då jag ska upp tidigt och jobba frukost. Det var ett tag sedan man gjorde det, men det kommer gå prima ballerina :-)
Därefter blir det hem och chilla lite, träffa Elli och tagga till för kusinens födelsedagsfirande! Det är hur resten av den kvällen kommer att se ut. Söndag antar jag att det bara blir att ta det lugnt, och plugga MÅSTE jag göra också, för prov har vi på måndag.


Kommentarer
Postat av: /C'

svar; tack.<3 fast se på dig själv tycker jag!

2010-04-25 @ 17:34:38
URL: http://differentways.blogg.se/
Postat av: Sandra

sv: Jag har redan provat det men det fixar sig inte. Men tack för hjälpen iallafall! =)

2010-04-26 @ 10:50:38
URL: http://ssandrao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0