Donna's

Godkväll allesammans!
Jag är så trött så trött, och border verkligen försöka sova, så jag tänkte bara slänga upp bild på målningen som kommer bli helt klar imorgon! Tur det, för det är min absolut sista chans att göra klart den på också ifall den ska med på Esteternas dag, som den självklart ska.

Jag och Jennifer satt och målade ute i solen idag faktiskt. Var ett par stycken som gick förbi och saktade ner när de passerade, för att spana in våra vackra målningar :D Såhär såg det ut när jag satt med målningen i knät(ja, jag la den i knät, går lättare tycker jag), och hur den blev när jag blev färdig för dagen. Ser att det bara är ett par stycken rosor kvar nu att skugga, sen så doooone! :D




Vad tycker ni, än så länge? :) Vet att det är dåligt ljus på bilden, dumma mobilkamera, blommorna är inte sådär svarta, haha :)

Och bara för att jag inte har så jättemånga bilder på denna dam, så får nu Kim vara
vovven i detta inlägg :) Istället för Vissla, som för närvarande ligger halvt deckad i
min säng och sussar!



Puss på du fina vovve, och självklart till min lilla Visselpipa också. <3


Kommentarer
Postat av: Tess

Otroligt fint!

2010-04-15 @ 14:01:30
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Candy ♥

Jätte fin vart den :)

2010-04-15 @ 19:42:29
URL: http://candys.blogg.se/
Postat av: /C'

sv; tack <3

2010-04-15 @ 20:43:24
URL: http://differentways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0