Dags att sova, eller?

Med denna ljuvliga bild(ironiiii), så tänkte jag avsluta 'kvällens', eller kanske nattens, datorsittande. Blev väldigt mycket för länge, eftersom jag nog måste gå upp snart ifall jag ska följa med till C som vanligt på lördagar. Tippa hästar, fika & åka o handla.

Men, imorgon ska jag göra mer än så ocksååå!
Jag ska faktiskt träffa en tös som det var oerhört länge sedan jag träffade, verkligen umgicks med. Therese heter hon, och vi gick i pararellklass i grundskolan, och jag vet inte hur många somrar sedan det var när vi umgicks, hon, jag och Elli ni vet?
Så imorgon, ska vi träffas, snacka lite minneeeeen, och få se ifall vi får ihop en skiss på tatueringen jag ska göra på henne efter sommaren.
Blir en hel sleeve(dvs en fullt tatuerad arm), så det ska bli skojjjjjj :)

Efter det får vi se ifall jag träffar Carrrrina, en promenix eller nåt. :)

Men, nu är det dags att dra igång 'Bröllopsfotografen'. Lär endå bara se de första minuterna, för sen läääär jag ju bara somna så hårt! Haha.



NATTI /


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0