35 frågor om min pojkvän

1. Hur gammal är han - 19 år & 2 månader :)
2. Vad kallar du honom - Älskling, pluttis
3. Vad har han för ögon färg - Bruna
4. Hur länge har ni känt varandra - Sen 20 juni 2008
5. Hur länge har ni varit tillsammans - Som föregående fråga, 22 månader :)
6. Hur träffades ni - Midsommarfirande med vänner
7. Dricker han alkohol - Japp
8. Röker han - Mjoo..
9. Har du vart hemma hos honom - Såklart!

10. Vad gör ni när ni är hos dig - Datorn, tvn & myser :)
11. Är han snygg - Världens snyggaste!
12. Är han en jävel på att kyssas? - Den bästa
13. När pratade du med honom sist - Drygt 1 h sedan
14. Har han ätstörningar - Nej?
15. Har han sexig kropp - Såklart!!
16. Vad lyssnar han på för musik - Samma som mig 
17. Vad är han bra på - Vara min drömprins
18. Vad gillar han för filmer - Skräck, action, komedier
19. Vad tycker han bäst om hos dig - Allt :D
20. Brukar han ge dig komlimanger - Jaa!
21. Har du gråtit i hans famn - Mjo.
22. Har du vaknat upp med honom bredvid/i hans famn - Såklart, och det är MYS!
23. Charmig, blyg eller otrevlig - Charmig ofc.
24. Har han träffat din mamma eller pappa - Båda två, ja.
25. Gillar dom honom - Jaaa :)
26. Vad gillar han för mat - Det mesta.
27. Tar han hand om dig - Är som en prinsessa med honom :)
28. Pratar ni om allt - Han är min pojkvän - min bästa vän - så, ja
29. Har ni bråkat någon gång - Yes
30. Känner du honom väl - Ja :)
31. Tycker du om honom - Nej, jag älskar honom!
32. Tycker han om dig - Nej, han älskar mig :D
33. Bråkar ni ofta - Var ett tag sedan nu, men har hänt ett par ggr ja.
34. Gör du allt för honom - JA! Vad som helst.
35. Kommer ni alltid vara tillsammans? - Ja. För det finns VISST kärlek som vara förevigt!


Kommentarer
Postat av: /C'

sv: tack så mucho <3 (från pappa med, heh) grattis till er med! (i övermorgon har ni ju er om jag inte minns fel)

2010-04-18 @ 21:53:46
URL: http://differentways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0