19:e

Godmorgon bloggen! Visst är det fint väder? Javisst, men luras inte av solen ni ser som lyser utanför erat fönster. Det gjorde jag! Tog på mig för lite kläder, och märkte när jag var ute med Vissla nyss att det faktiskt inte är så varmt som det ser ut att vara. Eller jo, i solen är det skönt! Plus att, det kommer bli varmare under dagen, det blir det ju alltid. Men iaf.

Bild på vad jag har på mig får ni se senare, men kan iaf säga att det blev tunna(2 par) strumpbyxor, en "kjol"(egentligen ett tublinne) och en kortärmad skjorta, och över det en kofta.

Men, nu ska jag iväg till bussen.
Lång dag idag, men endå bara en 'riktig' lektion. Haha, får ni det att gå ihop? ;)

See yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0